Nina van Klaveren wordt de nieuwe hoofdredacteur van CustomerFirst. Zij neemt per 1 mei de functie over van François Kroes, die sinds 2017 het reilen en zeilen binnen de vaktitel verzorgde en komende maand als hoofdredacteur aan de slag gaat bij Twinkle.
[Lees meer…] overNina van Klaveren nieuwe hoofdredacteur CustomerFirstNieuws
Twinkle krijgt nieuwe hoofdredacteur

Woerden, 6 april 2020
Arjan van Oosterhout vertrekt eind deze maand als hoofdredacteur van Twinkle. Hij zet zijn loopbaan voort als zelfstandige en zal als zodanig verbonden blijven aan de Twinkle100. François Kroes, nu nog hoofdredacteur van CustomerFirst, is per 1 mei de nieuwe hoofdredacteur van Twinkle. Beide vaktitels behoren tot het portfolio van BBP Media.
[Lees meer…] overTwinkle krijgt nieuwe hoofdredacteurAlbert Heijn meldt zich op podium Twinkle100
Utrecht, 19 september 2019
Met een Nederlandse online omzet van 1,64 miljard euro is bol.com de vertrouwde lijstaanvoerder in de nieuwe Twinkle100. Coolblue bezet de tweede plaats, daarachter volgt met Albert Heijn een nieuwe nummer 3.
[Lees meer…] overAlbert Heijn meldt zich op podium Twinkle100Peter van Balsfoort nieuwe CEO BBP MEDIA
Paul Petermeijer, uitgever van vaktitels CustomerFirst, MarketingTribune, Twinkle en Marketingfacts, doet een stap terug in de organisatie. Peter van Balsfoort volgt hem per direct op in de functie van algemeen directeur van BBP Media.
[Lees meer…] overPeter van Balsfoort nieuwe CEO BBP MEDIADe tiende Twinkle100: bol.com neemt afstand
Woerden, 21 september 2017
Bol.com is aanvoerder van de Twinkle100, de jaarlijkse publicatie met de grootste online verkopers in Nederland. Met een omzet van 950 miljoen euro heeft de webwinkel een ruime voorsprong op Coolblue, de nieuwe nummer 2 onder de retailers. KLM is de grootste online reisverkoper van Nederland.
[Lees meer…] overDe tiende Twinkle100: bol.com neemt afstand
Twinkle verlegt de focus met nieuwe ondertitel: Digital Commerce
Vandaag verschijnt de eerste printuitgave van vaktitel Twinkle met een volledig vernieuwde vormgeving. Het magazine ging op de schop onder een nieuwe focus: digital commerce.
[Lees meer…] overTwinkle verlegt de focus met nieuwe ondertitel: Digital Commerce
Twinkle van start in België
Vandaag maken BBP Media en Minoc Media Services bekend dat België zijn eigen Twinkle krijgt. De van oorsprong Nederlandse vaktitel is vandaag en morgen aanwezig op de Shopping Innovation Expo in Brussel waar de samenwerking bekend is gemaakt.
Arjan van Oosterhout nieuwe hoofdredacteur Twinkle
Arjan van Oosterhout wordt de nieuwe hoofdredacteur van Twinkle, een vaktitel van BBP Media. Per 1 augustus aanstaande is hij de opvolger van Marieke Verdonk, die vanaf de start van Twinkle de redactionele leiding had. Van Oosterhout werkt al acht jaar voor Twinkle, de laatste tijd als chef online content en projectmanager van de Twinkle100.
[Lees meer…] overArjan van Oosterhout nieuwe hoofdredacteur Twinkle