• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

BBP Media

  • Media en Merken
    • CustomerFirst
    • Marketingfacts
    • MarketingTribune
    • Twinkle
  • Events
  • Over BBP Media
  • Vacatures
  • Contact

CustomerFirst

Bedrijven zullen zich moeten onderscheiden door extreme klantgerichtheid en dat kan door toevoeging van de human touch. Als alles digitaal wordt, wordt menselijk contact schaars. En datgene wat schaars is, krijgt waarde en wordt strategisch.

De rol van de customer experience manager is de klant binnen de organisatie te vertegenwoordigen: the voice of the customer. De beleving van de klant bestaat uit de som van de ervaringen opgedaan bij alle klantcontactmomenten. Is de klant hier mee geholpen? Dat is de vraag die voortdurend centraal staat. Alles moet kloppen.”

Dat is waar CustomerFirst over gaat.

We leveren met het magazine, de website en de live events vakinhoudelijke informatie voor strategische managers (je denkt erover) en operationele managers (je handelt ernaar).

Bezoek de website

Primaire Sidebar

Aankomende Events:

  • 23 maart 2023 | Shopping Awards
  • 16 mei 2023 | Branded Content Event
  • 15 juni 2023 | NIMA Marketing Day

Footer

BBP Media

Contact

BBP Media
Beneluxlaan 2C
3446 GR Woerden

(Navigatiesysteem: Minkemalaan, Woerden)
T. +31 (0)348 415 305
E. klantenservice@bbp.nl

BIC RABONL2U | BTW NL005113076B01 | KvK 30088697
Rabobank rekeningnummer 15.75.44.346 | IBAN NL38RABO0157544346

Social

  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Copyright © 2023 · BBP Media B.V. · Postbus 276 · 3440 AG WOERDEN

Algemene voorwaarden