• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

BBP Media

  • Media en Merken
    • CustomerFirst
    • Marketingfacts
    • MarketingTribune
    • Twinkle
  • Events
  • Over BBP Media
    • Contact
    • Management team
    • Vacatures
  • Nieuws

CustomerFirst

Bedrijven zullen zich moeten onderscheiden door extreme klantgerichtheid en dat kan door toevoeging van de human touch. Als alles digitaal wordt, wordt menselijk contact schaars. En datgene wat schaars is, krijgt waarde en wordt strategisch.

De rol van de customer experience manager is de klant binnen de organisatie te vertegenwoordigen: the voice of the customer. De beleving van de klant bestaat uit de som van de ervaringen opgedaan bij alle klantcontactmomenten. Is de klant hier mee geholpen? Dat is de vraag die voortdurend centraal staat. Alles moet kloppen.”

Dat is waar CustomerFirst over gaat.

We leveren met het magazine, de website en de live events vakinhoudelijke informatie voor strategische managers (je denkt erover) en operationele managers (je handelt ernaar).

Bezoek de website

Primaire Sidebar

Laatste nieuws

Nina van Klaveren nieuwe hoofdredacteur CustomerFirst

Twinkle krijgt nieuwe hoofdredacteur

Albert Heijn meldt zich op podium Twinkle100

Footer

Contact

BBP Media
Beneluxlaan 2C
3446 GR Woerden

(Navigatiesysteem: Minkemalaan, Woerden)
T. +31 (0)348 415 305
E. klantenservice@bbp.nl

Laatste nieuws

  • Nina van Klaveren nieuwe hoofdredacteur CustomerFirst
  • Twinkle krijgt nieuwe hoofdredacteur
  • Albert Heijn meldt zich op podium Twinkle100

Social

  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Copyright © 2021 · BBP Media B.V. · Postbus 276 · 3440 AG WOERDEN